MAŁE DZIECKO W GABINECIE INTEGRACJI SENSORYCZNEJ OCZAMI FIZJOTERAPEUTY.
Powrót do szkoleń Efekty szkolenia/ korzyści:
• Definiuje diagnozę oraz terapię zaburzeń przetwarzania sensorycznego.
• Charakteryzuje algorytm postępowania diagnostycznego z małym dzieckiem.
• Posiada wiedzę z zakresu przeprowadzania wywiadu, zbierania danych.
• W oparciu o swoją wiedzę i zdobyte umiejętności z zakresu diagnostyki samodzielnie przygotowuje strategię terapeutyczna
dla małego dziecka.
Program szkolenia:
• Rozwój motoryczny dziecka 0-24 m-ca życia.
• Czerwone flagi w rozwoju motorycznym dziecka – kiedy udać się do fizjoterapeuty.
• Wczesna diagnoza i obserwacja małego dziecka (badanie fizykalne i obserwacja wzorców ruchowych).
• Wczesna interwencja (pielęgnacja, stymulacja, pozycjonowanie i założenia terapeutyczne w pracy z małym dzieckiem).
• Zaburzenia samoregulacji u niemowląt – charakterystyka zachowania.
• Strategie postępowania przy zaburzeniach samoregulacji niemowląt.
CENA: 400 zł
Ramy czasowe szkolenia:
• Zajęcia w godzinach 9:00-17:00.
• 8h dydaktycznych praktycznych i teoretycznych .
Kurs jest skierowany dla absolwentów studiów wyższych magisterskich z następujących kierunków: psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, logopedia, neurologopedia, rehabilitacja/fizjoterapia, integracja sensoryczna.
Kurs ma formę szkolenia stacjonarnego.
Celem szkolenia jest nauka strategii terapeutycznych małych dzieci z zaburzeniami SI.
Kursant będzie potrafił – ocenić/zdiagnozować małe dziecko z zaburzeniami SI i nauczy się strategii terapeutycznych w zależności od diagnozy dziecka.
Grupy szkoleniowe:
Brak terminów